Kulübün geleceği için tek yürek olmak, Antalyaspor'un haklarını savunmak ve kırmızı-beyazlı armayı yalnız bırakmamak amacıyla düzenlenen organizasyon saat 19.30'da başladı. Kırmızı beyaz renklere gönül veren Antalyasporlular, marşlar eşliğinde Cumhuriyet Meydanı'na yürüdü. Meydanda coşkulu anlar yaşandı.
Burada bir konuşma yapan 07 Gençlik Taraftarlar Derneği Başkanları Serdar Atan ve Osman Akın, Antalyaspor'un yaşadığı sorunların yalnızca kulübü değil tüm şehri etkilediğini belirterek herkesi sorumluluk almaya davet etti. Taraftarların en zor günlerde de kulübün yanında olmaya devam edeceğini ifade eden Atan ve akın, destek kampanyasına tüm kesimlerin katkı vermesi gerektiğini vurguladı.
Ardından konuşan Antalyaspor Başkanı Mustafa
Ergün, kulübün yaşadığı mali sıkıntılara rağmen Antalyaspor için sorumluluk
almaya devam edeceklerini belirterek destek verenlere teşekkür etti.
Antalyaspor'un bulunduğu konumu hak
etmediğini ifade eden Ergün, gelir sağlamak amacıyla kombine koltuk satışı
kampanyası başlatacaklarını duyurdu. Tüm Antalyalıları destek vermeye, kombine
almaya ve takıma sahip çıkmaya davet eden Başkanımız, Yönetim Kurulu ile
birlikte kampanya kapsamında 500 koltuk sözü verdiklerini açıkladı. Yarından
itibaren kapı kapı dolaşarak kampanyayı büyüteceklerini de ekledi.
Önceki dönem Antalyaspor Başkanı Rıza Perçin 50 koltuk, önceki dönem asbaşkanlardan Levent Ördek de 50'şer koltuk desteği sözü verdi.